Ha Laudánál piros sapka, akkor ezeknek jódlizva
kéne nyomulni nem? Általában ez a csatlakozó gép Bécs és Budapest
között. Kézipoggyász ami nagyobb mint egy gyufásdoboz elvesz, mert
nem fér be az utastérbe.
A legviccesebb most volt, amikor beszálláskor láttam hogy összesen
hatan vagyunk, szóval közel ülök az ajtóhoz. De nem. Rámszóltak,
hogy az első osztály. Olyan első osztály, amit azzal jeleznek hogy
a felső részen (a csomagtartó szekrény vázán) van egy sín, és akkor
arrébb tolják, és innentől eddig tart az első osztály. És én még
azt hittem hogy akkor az első osztályon van nagyobb ülés, csinosabb
csajok, stb. Aha. Nagy gépeken igen, itt csak fizetni kell érte,
kapni nem aksz semmit. És reggel meg kinek kell a Chivas a szottyos
Johny Walker helyett, az út úgyis annyira elég hogy a hideg brióst
és a langyos kávét beszörcsölje az utas és ott is vagyunk! Az ülések
különben is alulmúlják az Ikarus színvonalát.
Nekem az a szerencse jutott, hogy egész úton
figyelhettem a szárnyba beintegrált motor üzemanyagtöltő nyílását,
amti elfelejtettek becsukni, szóval végig ott lifegett. Ez nem is
zavart. De ha ezzel ilyen trehányak, akkor megnézték egyáltalán
a motorokat?
Az is tuti volt amikor az út végén bemondták
hogy a járatukat a NortWest légitársaságal közösen üzemeltetik.
Mi van? Kivel? Itt? Hogyan? Minek?
Végeredményben rövid táv a legszarabb, annál
már csak a hosszú táv a rosszabb. Viszont a Tyrolia ingyen szállít
síléceket, mountain bike-ot, de a búvárcuccot mint sportfelszerelést
nem ismerik.