www.ScubaDiving.hu

Fotók a nagy kék óceánokból
Bali - az Istenek szigete
Barátok Közt
csak úgy
Ketyerék
Amit tudni akartál, de sosem merted megkérdezni...
CP950, 990
Emlékek a múltból
ADRENALIN!!!!!!!
Hideg vízben is van élet!
hihi
Hírek Baliról!
De csak ha dícsérsz! :-))
Nem adom!

Valaha szerettem a reklámokat. Úgy tűnik ez lassan vesszőparipám lesz.

De mostanában valahogy egyre intoleránsabb leszek az idióta reklámokkal szemben (vagy azokkal szemben akik idiótáknak néznek minket).

Egy új trend kezd el kialakulni. Egy olyan, ami nem tetszik.
A kulcsmondat: Nem adom!

Reklámok, amikben a motívum a következő:
Ez a termék annyira jó, hogy érte érdemes verekedni, csalni, hazudni, lopni, vagy éppen önző módon magamnak megtartani. Reklámtörvénybe ütköző cselekedet negatív viselkedésformát mutatni, és mégis, ezek a reklámok szó (és kritika) nélkül maradnak.

A gyerektől az apa kér eg falatot, és nem kap. Érdemes innentől a nyugdíjbiztosításra gondolni.

A pap olyan szemét, hogy megeszi a csokit, és hazudik a nőnek akitől kapott egy szeletet (szegényke telefonált közben).

Ez az én mobilom, mondja nő, és csúnyán pofánvágja a mellette álló manust.

A sör annyira jó, hogy verekednek érte, vagy éppen a bombázó is csak akkor kap belőle amikor főhősünk látja hogy újabb szállítmány érkezett. De a randin kicserélni a poharat is poitív cselekedet (mert a másikban több sör van).

- Apu lement a boltba - hazudja a családfő a telefonba gyermeke mellett ülve, mert ugye a munkánál sokkal jobb ha joghurtot eszünk.

Hová lettek ez elgondolkoztató vagy éppen humoros reklámok??? Miért kell idiótáknak nézni minket? A magyar szakemberek jók, ügyesek és kreatívak. Szóval rájuk kéne bízni, megcsinálják, erre ígéretet is tehetek, dolgoztam a szakmában. De valahogyan mégis lenéznek minket, mert ezek az ötletek mennek át és a tévén keresztül az otthonunkba. Gyermekeink pedig ezt tanulják. Mert van ami annyira jó hogy nem osztjuk meg egymással, hazudni és csalni is érdemes érte.

Szomorú. De nem csak az hogy ez folyik a médiából. Hanem az, hogy bennük sincs annyi jóízlés, vagy éppen akarat, hogy az ilyen ormótlan gondolatok ellen egyszerűen a NEM VÁSÁROLOK BELŐLE cselekedettel tiltakozzunk. Szomorú.

Magyarország, 2003 augusztus 20.

<< vissza